O nas
Karolina Zmitrowicz
Menedżer konferencji
Doświadczony inżynier wymagań i menedżer jakości, aktywnie promująca jakość w środowisku IT.
W latach 2011 – 2013 była aktywnym członkiem zarządu REQB®. Obecnie kontynuuje działalność w obszarze standaryzacji inżynierii wymagań wspierając IREB®. Jest jednym z głównych autorów programu certyfikacji dla analityków biznesowych IQBBA® (wcześniej IBAQB).
Jest aktywnym członkiem kilku organizacji, działając na rzecz zwiększenia wiedzy i dojrzałości społeczności inżynierów wymagań i specjalistów QA. Brała udział w ustanowieniu pierwszej na świecie lokalnej społeczności IREB® – IREB® Local Community.
Od marca 2018 pełni funkcję prezesa SJSI oraz członka zarządu IREB®.
Karolina obecnie pracuje jako konsultant IT i trener w obszarze inżynierii wymagań, analizy biznesowej i zarządzania jakością. Pomaga klientom usprawnić operacje i procesy wytwórcze celem osiągnięcia lepszej wartości biznesowej.
Arnika Hryszko
Komitet Organizacyjny – obsługa sponsorów
Doświadczona testerka oprogramowania, Professional SCRUM Master i trenerka. Od 2008 roku przeszła całą ścieżkę testera-profesjonalisty, począwszy od testów manualnych, wydajnościowych i bezpieczeństwa, poprzez web serwisy, aplikacje mobilne, hurtownie danych, business intelligence, systemy wbudowane i zaawansowaną automatyzację, na zastosowaniu mechanizmów sztucznej inteligencji w testowaniu kończąc.
W pracy, oprócz zabiegania o najwyższą jakość testowanych systemów, szczególnie ceni sobie bliską współpracę z osobami odpowiedzialnymi za inne obszary tworzenia aplikacji. Pomaga zrozumieć, że testowanie to nie wytykanie błędów, a integralna część procesu wytwarzania oprogramowania.
Aktywna prelegentka oraz współorganizatorka lokalnych wydarzeń, jak GeekWeekWro.
Poza godzinami pracy podróżuje, żegluje, wspina się i strzela.
Weronika Werłos
Komitet Organizacyjny – media i PR
Kolorowy ptak, niszczyciel światów i reQuestowy inspektor gadżet. Jej droga do świata testów nie była krótka, lecz dzięki niej zyskała ciekawe spojrzenie na kwestię jakości tak produktu, jak i komunikacji z klientem.
Certyfikowany tester z doświadczeniem w wielu projektach desktopowych i webowych, aktualnie zatrudniona w Bright IT. Prelegentka i mentorka, która zawsze chętnie pomoże początkującym adeptom sztuki testowania. Lubi nowe wyzwania i ciągle się uczy, uważa, że zawsze można być lepszym a posiadaną wiedzą należy się dzielić.
Joanna Pliś
Komitet Organizacyjny – wsparcie prelegentów
Doświadczona analityczka biznesowa. Socjolog. W ciągu swojego ponad 10 letniego doświadczenia zawodowego przeszła drogę od analityka procesowego (eksperta ds. procesów biznesowych) do analityka biznesowego w projektach IT.
Pracowała zarówno w dużej korporacji, jak i małym, kilkudziesięcioosobowym softwarehouse. Chętnie pracuje zarówno z zespołami developerskimi, jak i kierownictwem. Analizowała procesy i projektowała rozwiązania dla klientów z wielu branż, m.in.: telekomunikacyjnej, zdrowotnej, administracji publicznej, ubezpieczeniowej, handlowej.
Lubi nowe wyzwania, żaden obszar biznesowy nie jest jej straszny. Woli różnorodność niż specjalizację w jednym obszarze.
Zwolenniczka racjonalnego podejścia do dokumentacji projektu i metodyk zwinnych. W wolnych chwilach gra w gry planszowe.
Lucjan Stapp
Komitet Organizacyjny
Pracownik naukowo – dydaktyczny Politechniki Warszawskiej. Autor ponad 45 publikacji, w tym 14 o różnych problemach związanych z testowaniem i zapewnianiem jakości.
Kierownik i członek zespołów testowych w kilkunastu projektach. Certyfikowany tester (CTAL-TM i CTAL -TA).
Zwolennik zwinnych metodologii.
Członek – założyciel Stowarzyszenia Jakości Systemów Informatycznych.
Prowadzi szkolenia z testowania, jest akredytowanym trenerem kursów przygotowujących do egzaminu ISTQB Foundation Certificate.
Członek grup roboczych ISTQB – Glossary WG i Exam WG.
Sebastian Małyska
Komitet Organizacyjny – wsparcie techniczne
Absolwent na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy. Od 2005 roku pracuje na stanowiskach związanych z inżynierią oprogramowania. Tester, leader & kierownik. Obecnie zatrudniony w firmie Cognifide. ISTQB certyfikowany tester. IREB certyfikowany analityk. Współorganizator i mówca konferencji. Współorganizator meetup’u w Bydgoszczy. Wykładowca na studiach podyplomowych. Wiceprezes w zarządzie SJSI.
Zainteresowania pozazawodowe to przede wszystkim rodzina.
Tomasz Watras
Komitet Organizacyjny
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, specjalność „Bankowość” oraz Wydziału Informatyki Politechniki Wrocławskiej, kierunek „Inżynieria oprogramowania”.
Testowaniem oprogramowania zajmuje się od wielu lat biorąc udział w wielu różnorodnych projektach informatycznych głównie dla branży finansowej.
Współzałożyciel firmy TestBenefit świadczącej kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie zapewnienia jakości oprogramowania. Jako ekspert z wieloletnią praktyką aktywnie działa na rzecz propagowania wiedzy oraz nowoczesnych metodologii z zakresu testów oprogramowania będąc m.in. wykładowcą w Wyższej Szkole Zarządzania i Informatyki Copernicus we Wrocławiu.
Zainteresowania pozazawodowe to turystyka górska i rowerowa oraz wszystko to, co jest związane z samochodami osobowymi marki Volvo.